Nahajate se na arhivskem spletnem mestu Festivala Borštnikovo srečanje - za obisk aktualnega spletnega mesta, kliknite tukaj.

Romska gledališka dejavnost v Sloveniji

Katarina Košir

Prispevek preučuje različne dialoge romske skupnosti z večinsko kulturo na gledališkem področju v Sloveniji. Posebej izpostavi slovenske stike z romskim gledališčem Pralipe, ki je izviralo iz Skopja, kasneje pa se je razvilo v edin(stven)o stalno tovrstno gledališče v Evropi in med...

Novejše slovenske uprizoritvene estetike v dialogu z Vzhodom

Anja Rošker

V slovenskem gledališkem prostoru po letu 1990 zasledimo številne uprizoritve, ki črpajo navdih v vzhodnih gledaliških konvencijah. Režiserji, kot so Tomi Janežič, Meta Hočevar, Jernej Lorenci, Janusz Kica in Dušan Jovanović, v svojih uprizoritvah posegajo po elementih vzhodnih...

Kako ujeti duha no-iger

Nataša Berce

Azijsko gledališče označuje odmik od naše – na logosu, mitosu in eposu utemeljene – filozofije sveta k principom duše oziroma srca. Prav tako so razhajanja med vzhodom in zahodom posledica različne funkcije in odnosa do znakovnega sistema. Japonska še bolj radikalizira organizacijo...

Senzorialni gledališki jezik

Barbara Pia Jenič

Senzorialni gledališki jezik vključuje posebnosti, kot so interaktivnost publike, multisenzorna percepcija ter mednarodno in medkulturno razumljive vsebine. Predstavljen je na primeru gledališča Senzorium, ki je bilo ustanovljeno leta 2001, v slovenskem prostoru pa deluje od leta 1996....
Klasična spletna stran