Nahajate se na arhivskem spletnem mestu Festivala Borštnikovo srečanje - za obisk aktualnega spletnega mesta, kliknite tukaj.

Poznavanje izkušenj občinstva z marketinške perspektive

Antine Zijlstra

Ta predstavitev se osredotoča na načine spoznavanja izkušenj gledališkega občinstva, ki ji gledališke organizacije lahko uporabljajo za razvoj tržnih (komunikacijskih).  Glavni cilj teh strategij je povečati stopnjo angažiranosti občinstva in na ta način prispevati k umetniškim ciljem – in poslanstvu - gledaliških organizacij. Eksperimentalna marketinška perspektiva izziva gledališke profesionalce, da premostijo most med občinstvom in gledališkim ustvarjanjem. Rezultati se kažejo v novih načinih pozicioniranja gledališke organizacije v kulturnem polju ter novih vidikih segmentiranja ciljnih skupin ter značilnosti občinstva.

 

Antine Zijlstra je doktorandka na področju gledaliških študijev in kulturnega marketinga na Univerzi v Groningenu (Nizozemska). V okviru projekta STEP se posveča kvalitativnemu raziskovanju vrednot obiskovanja gledališča, opravljala je raziskave tudi za različne kulturne organizacije ter vlado. Poučevala je marketing na Oddelku za umetnost, kulturo in medije na Inštitutu za humanistiko (Univerze v Groningenu). Trenutno dela kot vodja raziskovalnih projektov na Oddelku za umetnost in izobraževanje Univerze NHL Leeuwarden.

Klasična spletna stran